Thursday, August 26, 2010

Fashion's Night Out 2010 PSA

Fashion's Night Out (FNO) 2010 PSA featuring 14 of the industries top models and directed by world renowned photographer Peter Lindbergh. The PSA was shot in locations throughout New York City and promotes not only the celebration on September 10, 2010, but the wonderful charity the sale of the t-shirts worn in the video benefit: The NYC AIDS Fund in the NY Community Trust.

Models featured include: Lily Donaldson, Jourdan Dunn, Chanel Iman, Liya Kebede, Miranda Kerr, Abbey Lee Kershaw, Karlie Kloss, Doutzen Kroes, Karolina Kurkova, Sasha Pivovarova, Joan Smalls, Lara Stone, Stella Tennant and Caroline Trentini.

For more information visit fashionsnightout.com , our facebook page at bit.ly/baxbUB or twitter.com/FNOnyc (#FNO)

----------------------

Kaip supratau, greit ir pas mus bus kažkas panašaus. Tik aš nelabai suprantu kam? Kokia šio "renginio" esmė?  Visą naktį vaiksčiuoti ir apsipirkinėti? Nuolaidos?, o priešnuolaidas pakelia kainas, kad išeitu tas pats..

Man atrodo bus kaip naktinis apsipirkimas Europoj, Akropoli ir pan.. kur manes nebuvo ir tikrai neketinu. Kadangi ateina tiek daug žmonių, šiaip pasivaiksčiuoti. Man shoppingas yra daugiau negu šiaip apsipirkimas. 

Jeigu turiu laiko, tai darau anksti ryte, na gera jau gera, nuo 12 valandos vaikštau po parduotuves Vilniaus centre ( kadangi gyvenu  netoli senamiesčio).

Man patinka ramybė, kai nėra žmonių, gali ramiai apžiurėti naują kolekciją, grojant muzikai matuotis ir pan..

Tikrai nevažiuoju į panorama/europa/akropolį. Na gerai, kartais aplankau Europa, kažkada lankydavausi Mexx, Hilfiger, bei dabar Douglasa. 

Tikriausiai supratote iš mano teksto, kad nuolaidas aš nemegstu, taip, kadangi nematau prasmės pirkti pasenusią kolekciją.  Galbūt, kartais, jeigu kažkam pagailėjau pinigų ir nuvažiuoju pasižvalgyti, bet niekada nebuna tos prekės. 

Prisiminiau, aš megstu Gedimino 9, taip, lankausi dažnai. Man patinka Lindex, M&S, ir kitos pasduotuvės. 

Pvz. Lindex - galima rasti įdomių aksesuarų, taip pat drabužių. As labai megstu skandinavija, jų stilių, todėl Lindex man prie širdies.

M&S - tikrai galima rasti įdomių drabužių/aksesuarų/maisto. ( Nereikia kaltinti parduotuvę, kad ji tokia booring, nepamirškit, ji skirta vyresnio amžiaus moterims, bet kartais tikrai galima rasti kažko tokio).

United Colors of Benetton - aksesuarai, suknelės ir viskas kas yra šioje parduotuvėje. (girdėjau, kad kažkam ji brangi, bet kainos panašios kaip M&S.).

Mango- tai yra mano megstamiausia parduotuvė, vien už aksesuarus ir batus ir skaras ir sukneles. 

Ir daug kitų. 

Taip, aš nepaminėjau Zaros, aš jos nemestu, prasta kokybė. Batai skirti vienam mėnesiui, toliau atrodo kaip po pragaro. O drabužiai po skalbimo kaip is Humanos... Perku tik rankines, ir tai labai retai, kadangi jie kopijuoja kitas firmas, ir man gėda vaiksčiuoti su alia fake.

------------

Aš bandysiu parasyti posta apie Fake rubus/aksesuarus ir pan. Ir jeigu netingesiu apie parduotuves, kurios nevertos dėmesio, pvz. kokybės/kainos atžvilgių arba šiaip pragaras. )

------------

Photobucket

No comments:

Post a Comment